فروشگاه اینترنتی لباس | خرید اینترنتی لباس

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه | فروشگاه اینترنتی لباس مردانه | فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

فروشگاه اینترنتی لباس | خرید اینترنتی لباس

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه | فروشگاه اینترنتی لباس مردانه | فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

جواهرات زیبا با طرح حیوانات

جواهرات زیبا با طرح حیوانات


جواهرات زیبا ، جواهرسازی

نمونه هایی از جواهرات زیبا که مدل حیوانات هستند مثل جغد و طاووس و ... را مشاهده میکنید که طرفداران خاص خودشان را دارند.


جواهات الهام گرفته شده از حیوانات


جواهرات زیبا و گران قیمتی در بازار وجود دارد که شبیه حیوانات است و چشم خیلی ها را به خود خیره کرده است. در زیر تعدادی از این جواهرات زیبا را به شما نشان می دهیم.جواهرات زیبا

جواهرات زیباطلا و جواهرات

هنرمندان از قدیم الایام تمایل زیادی به حیوانات داشتند و آنان را در طرح های خود وارد می نمودند و از اشکالشان استفاده می کردند.

استفاده از طرح های حیوانات در جواهرسازی به سال 2013 برمی گردد سالی که بیشترین اشتیاق را در هنرمندان ایجاد کرده بود تا در طرح ها و ساخت جواهرهای خود از حیوانات کمک بگیرند

جواهرسازی


جواهرات زیبا مدل حیوانات


خیلی از طراحان مد و لباس مشهور کارهای خود را بر اساس نام حیوانات برمی گزینند از خرس قطبی , خرچنگ ,طاووس و … تا حیوانات دیگری که حتی به ذهنتان نیز خطور نمی کنند . هنرمندان از هر گونه ای که چه در آسمان و چه در دریا زندگی می کند , بهره مند گشته اند . 
تصاویر برخی از این جواهرات زیبا را با توجه به ذائقه افراد در این مطلب قرار دادیم.

جواهرات زیبا


جواهرات زیبا با طرح حیوانات

جواهرات زیبا


مدل جواهرات زیبا طرح حیوانات


جواهرات زیبا

جواهرات زیبا مدل حیوانات

روشن تر کردن موهای قهوه ای تیره

روشن تر کردن موهای قهوه ای تیره


موهای قهوه ای تیره ، روشن کردن رنگ مو

اگر رنگ موهایتان قهوه ای تیره شده و دوست دارید آن را کمی روشن تر کنید, ما روش های طبیعی روشن تر کردن رنگ مو را به شما میگوییم.


چگونه موهای قهوه ای تیره را روشن کنیم؟


نگ موی تان را اگر می خواهید روشن کنید نیازی به استفاده از رنگ های شیمیایی نیست.

شما می توانید به راحتی با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن تر کنید.موهای قهوه ای تیره

موهای قهوه ای تیرهرنگ مو

آیا از رنگ قهوه ای تیره موهای خود خسته شده اید و قصد دارید آنها را روشن تر کنید؟

اگر تاکنون ، با رفتن به سالن های زیبایی و یا در خانه ، موها را دوباره رنگ کرده و از رنگ های شیمیایی برای این منظور استفاده کرده اید، زمان آن رسیده است که اینبار کمی دست نگه دارید و موها را برای زمانی استراحت داده و از عارضه های رنگ های شیمیایی دور باشید!



موهای قهوه ای تیره



کمرنگ کردن موهای قهوه ای تیره


در این مقاله، راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از مواد طبیعی و کاملا بی ضرر، موهای خود را روشن تر، براق و زیبا کنید.این مطلب را از دست ندهید.


چای بابونه
غوطه ور ساختن موها در دم کرده بابونه، قهوه ای تیره موها را روشن تر خواهد کرد.

بابونه، علاوه بر روشن تر ساختن رنگ موها، موجب درخشش و براقیت موها نیز می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری بابونه را در آب بجوشانید و بعد اجازه دهید تا کاملا خنک شود و آنرا از روی صافی بگذرانید.
حالا موها را به این دم کرده آغشته سازید و حداقل نیم ساعت صبر کنید.برای جلوگیری از چکه کردن آن، موها را با کلاه حمام بپوشانید.


نکتهمی توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه ای که در حال دم کشیدن است، اضافه نمایید.


لیمو
همانطور که در مقالات گذشته اشاره کردیم، لیمو یکی از ساده ترین راه حل ها برای روشن تر کردن و حتی های لایت موها محسوب می شود.
برش هایی را لیمو را آماده کرده و آب آنها را بگیرید.می توانید آن را با آب هم کمی رقیق کنید.این محلول را در یک بطری بریزید و آنرا روی موها اسپری کنید.نیم ساعت صبر کنید.
در ضمن می توانید این مدت را در هوای آزاد، البته در سایه و نه در مجاورت نور مستقیم خورشید، سپری نمایید تا لیمو کار خود را شروع کند.
بعد از این مدت ، موها را با آب سرد و نرم کننده ای مناسب موهای خود بشویید.


نکتهپوره گوجه فرنگی، جایگزینی بسیار عالی و موثر برای لیمو به شمار می آید.



روغن بچه

مقداری روغن بچه را در کف دست بریزید و تارهای مو را با آن ماساژ دهید.این روش، یکی از راهکارهای بسیار ساده برای روشن تر کردن موها محسوب می شود.فقط کافی است که موها را با روغن بچه ماساژ داده و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید.
فراموش نکنید بعد از استفاده از روغن بچه، موها را با شامپویی قوی و نرم کننده مناسب بشویید.
استفاده مداوم از روغن بچه و شستن موها با شامپویی قوی، در روشن تر شدن موها بسیار موثر خواهد بود.

تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند

تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند

 
هر فصل چالش های مخصوص خود را در زمینه مد و فشن دارد. زمانی که شما از خانه بیرون می روید، به تک تک لباس هایی که می خواهید بپوشید، فکر می کنید. شاید بعضی از آنها را تنها شما بپسندید، در حالی که برای دیگران عجیب باشد، شاید هم برعکس.
 
 
اما اگر دوست دارید بدانید که چه تابوهایی در دنیای مد و فشن امسال شکسته شده است، با ما همراه باشید. در ادامه تصورات اشتباهی را که آقایان در مورد شیوه لباس پوشیدن خود دارند، برایتان آورده ایم.
 
 
صندل مخصوص خانم هاست
 
 
همه ما دوست داریم که پاهایمان را در روزهای گرم تابستان آزاد بگذاریم اما برخی از آقایان فکر می کنند که صندل انتخاب خوبی برایشان نیست، به همین جهت پاهایشان را از نور آفتاب محروم می کنند. اما اگر شما هم جزو این دسته از آقایان هستید باید بگوییم که اشتباه می کنید. چند سالی است که صندل در دنیای مد و فشن آقایان جای خود را باز کرده است. 
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 
 
اگر نگران ست کردن آن با دیگر لباس هایتان هستید، ما شلوار جین یا شلوارک را به شما پیشنهاد می دهیم که به زیبایی با آن ست می شود. صندل ها نه تنها سبک و راحت هستند بلکه به راحتی با تیپ های اسپورت نیز ست می شوند.
 
تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند 
 

 
 
دو رنگ سبز و آبی با هم جور در نمی آیند
 
 
این تصور کاملا اشتباهی است. اگر به اطراف تان نگاه کنید می بینید که افراد بسیاری این دو رنگ را در کنار هم به تن کرده اند و چقدر هم زیبا و جذاب شده اند. فقط حواس تان باشد اگر یکی از رنگ ها را روشن انتخاب کردید، رنگ دیگر را تیره بگیرید، با این کار تعادل را در ظاهرتان برقرار می کنید.
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
  
 

 
 
مشکی فقط مخصوص پاییز و زمستان است
 
 
اگر چه مشکی رنگی تابستانی محسوب نمی شود اما این بدین معنی نیست که باید آن را از کمد لباس هایمان خارج کنیم. اتفاقا برخی ها اعتقاد دارند که با لباس مشکی جذابیت ما دو برابر می شود. اما چگونه در تابستان لباسی مشکی به تن کنیم؟ 
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 
 
یادتان باشد که از پوشیدن لباسی سر تا پا مشکی خودداری کنید زیرا گرما را به میزان زیادی جذب می کند و باعث عرق کردن تان می شود. بنابراین بهتر است که تنها یکی از اجزا ظاهرتان، مانند پیراهن یا شلوار، را مشکی انتخاب کنید. اکسسوری های مشکی، مانند کفش، نیز می تواند بر جذابیت ظاهرتان بیافزاید.
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 

 
 
تمام لباس های زمستان خود را کنار بگذارید
 
 
شاید فکر کنید که با تغییر فصل، شما نیز باید به کل کمد لباس هایتان را تغییر دهید اما بهتر است که دست نگه دارید. برخی از لباس ها برای تمام فصول سال مناسب اند. به عنوان مثال شلوارهای رنگ تیره، پیراهن و تی شرت های آستین بلند نیز گاهی در فصل های گرم سال کاربرد دارند.
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 

 
 
لباس های گلدار، زنانه است
 
 
شاید تصور شما این باشد که لباس های گلدار تنها برای خانم ها مناسب است اما اگر نگاهی به چند سال اخیر کرده باشید، خواهید دید که این مدل لباس ها چقدر میان آقایان نیز محبوبیت دارند. اگر نگران این هستید که ظاهرتان زنانه به نظر برسد، توصیه ما به شما این است که از رنگ های تیره این طرح استفاده کنید. بهترین ست برای شما، بلوز یا پیراهنی گلدار به همراه شلواری به رنگ خنثی است.
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 
تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند 
 

 
در تابستان بوت نپوشید
 
احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که با گرم شدن هوا بوت های خود را به کناری می گذارید، اما دست نگه دارید. شما می توانید بوت های خود را با شلوارک های رنگی و جذاب تان ست کنید. شاید برای شما عجیب باشد اما طراحان مد این ست را می پسندند و آن را به فشن بلاگرها نیز پیشنهاد می دهند. برای این تیپ بهتر است که تی شرتی ساده را انتخاب کنید.  
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 

 
در تابستان چند لایه لباس نپوشید
 
اگرچه در پاییز و زمستان طبیعی است که برای گرم شدن چند لایه لباس را روی هم بپوشیم اما شاید این کار در تابستان برایتان کمی عجیب باشد. اما بد نیست که کمی به ظاهرتان تنوع دهید و این تیپ را در ماههای گرم سال نیز امتحان کنید. بهترین انتخاب تی شرتی سفید در زیر پیراهنی طرحدار و رنگی است.
 
 تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند
 

 
کفش را بدون جوراب نپوشید
 
پوشیدن جوراب در تابستان، کار ساده ای نیست، بنابراین اگر شما هم دوست دارید که پاهایتان کمی هوا بخورد، کفش تان را بدون جوراب به پا کنید. این تیپ نه تنها ساده و راحت می باشد بلکه مورد پسند بسیاری از طراحان مد نیز واقع شده است. پیشنهاد ما به شما این است که با این تیپ، شلواری که قد آن تا روی قوزک پایتان است، به پا کنید. 
 
تصورات اشتباهی که آقایان از دنیای مد دارند 
 

 

 
 

مفید بودن دویدن برای بدن

مفید بودن دویدن برای بدن

 

مفید بودن دویدن
مفید بودن دویدن

مفید بودن دویدن

مفید بودن دویدن
1) کاهش وزن – از نظر سوزاندن کالری در دقیقه , دویدن بعد از اسکی استقامتی در جایگاه دوم قرار می گیرد. چون نمی توانید به این زودی ها برای رفتن به مغازه ها اسکی کنید پس دویدن بهترین روش آب کردن چربی بدن است. اگر تلاش می کنید جلوی اشتهای بی حد و حصر خود را بگیرید خبر خوش این میباشد که دویدن اشتهای شما را کم میکند

مفید بودن دویدن برای بدن

مفید بودن دویدن
2) کاهش فرآیند پیری – فرآیند طبیعی از دست دادن ماهیچه ها و استخوان ها به هنگام پیری را می توان با دویدن منظم آهسته کرد. با دویدن منظم ماهیچه ها و استخوان ها سالم تر و قوی تر می شوند. این بدین معنی میباشد که می توانید اثرات پوکی استخوان را به تاخیر بیاندازید یا از آن اجتناب کنید.

فواید دویدن برای بدن

مفید بودن دویدن
3) رابطه زناشویی بهتر ! …

مفید بودن دویدن
چهار فشار خون پایین تر – به هنگام دویدن شریان ها بیشتر منبسط می شوند , در واقع همزمان آنها هم ورزش می کنند. با حفظ انعطاف پذیری شریان ها به این شیوه اطمینان حاصل میگردد که فشار خون هم پایین تر می آید.

مفید بودن دویدن
5) ریه های سالم تر – با کشیدن نفس عمیق هنگام دویدن , ریه ها وادار می شوند از بیشتر پتانسیل شان , تا 50 % بافت ریه که معمولا از آن استفاده نمی کنند , استفاده کنند. در صورتیکه سیگاری هستید یکی از فواید دو آرام می تواند بازیابی نسبت زیادی از پتانسیل ریه هایتان باشد.

6) تقویت مغز – دونده های منظم مهارت های ذهنی بسیار بهتری را در هنگام پیری در مقایسه با افراد با فعالیت کمتر دارند. همچنین نشان داده شده میباشد که تنها 25 دقیقه ورزش آئروبیک ( هوازی ) خلاقیت را افزایش می دهد.

7) بهبود روحیه – در این مورد شکی نیست . یکی از فواید مهم دویدن احساس بسیار خوبی میباشد که با دور شدن از استرس ها و فشار های روحی روزمره بدست می آورید. چه دویدن در داخل جنگل باشد , در خیابان یا بر روی ترد میل , وقتی اندروفین ها شروع به جریان یافتن در بدن تان می کنند همه چیز به نظر قابل کنترل می رسند. سایت بی بی سی مقاله بسیار خوبی را در مورد نحوه استفاده رومیک سولیوان از دویدن برای مبارزه با افسردگی منتشر کرده است.

8) دستگاه قلبی عروقی قوی تر – وقتی به طور منظم ورزش می کنید قلب و ریه ها قوی تر و کارآمدتر می شوند.

9) کلسترول پایین تر – دویدن سطوح HDL ( نوع خوب کلسترول ) را در بدن افزایش و در عین حال LDL ( نوع بد) را کاهش می دهد . این کار می تواند احتمال بروز سکته قلبی مغزی یا سکته قلبی را کاهش دهد.

10) پیوستن به جامعه ! – هزاران نفر در سرتاسر کشور می دوند و می توانید به آنها بپیوندید . تعداد زیادی باشگاه ها و انجمن ها هستند که می توانید در آنها عضو شوید و دوستان جدید و علاقمندی پیدا کنید که شما را در رسیدن به اهداف تان حمایت خواهند کرد.

امیدواریم این دلایل به اندازه کافی قانع کننده باشند که انگیزه لازم را در شما ایجاد کنند تا بیرون بروید و برخی از فواید سلامتی دویدن را برای خودتان تجربه کنید.

آموزش روش هایی عالی برای تحریک جنسی مناسب همسرتان

آموزش روش هایی عالی برای تحریک جنسی مناسب همسرتان

 

تحریک جنسی 
تحریک جنسی

تحریک جنسی

تحریک جنسی 
چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به دلیل مشکلات جنسی بوجود آمده , مجدداً گرم کنید؟

آموزش روش هایی عالی برای تحریک جنسی مناسب همسرتان

تحریک جنسی 
چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟

تحریک جنسی 
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

تحریک جنسی 
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

تحریک جنسی 
هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد , ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست.

تحریک جنسی 
پس اگر یکی یا هر دوی زوجهای علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده میباشد که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه میگردد (بعد از مسایل مالی , مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان , مراحل زیر را دنبال کنید.

تحریک جنسی 
به خودتان متکی باشید
فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند , اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

تحریک جنسی 
این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود , تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده میگردد اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه میکند , انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

تحریک جنسی 
تنوع , مزه ی زندگی است
احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود , از آن دلزده خواهد گردید. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید , پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی , باید کمی خلاق باشید.

تحریک جنسی 
* مکانی جدید برگزیده کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود برگزیده نکنید

تحریک جنسی 
* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید

تحریک جنسی 
* عطر خوشبو استفاده کنید

تحریک جنسی 
* حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

تحریک جنسی 
* رایج میباشد که مرد در رابطه جنسی پیش قدم میگردد . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

تحریک جنسی 
*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد میگردد
* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام , نگاه , حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

تحریک جنسی 
* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها , صورت , لاله گوش , گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته میگردد

تحریک جنسی 
* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل میگردد بسیار پر اهمیت است .

تحریک جنسی 
* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) , بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) , گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) , کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

تحریک جنسی 
* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم میگردد ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

تحریک جنسی 
* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اکثر در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی میباشد که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ نامبرده کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک میکند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات نامبرده , نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

تحریک جنسی 
* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد

* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب

افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی میگردد
*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او میگردد و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء میگردد .

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر میگردد

* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن , مرد نیز می تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا شدن , همزمانی آن بین طرفین است.

* توجه به این نکته مهم میباشد که معمولاً مردها بعد از ارضاشدن یا می خوابند , یا پشت به زن می کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این میباشد که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

* شایسته میباشد که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان , برای همسر خود بیاورد.

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود قدردانی کنید.

و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

اگر همه چیز عمل نکرد , صادق ومهربان و قاطع باشید
زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجهای از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) , راه حل های مناسبی نیستند. درست میباشد که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند , اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد میکند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم میگردد حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند , درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل میگردد , بی اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل , از آن فرار کنید(پاک صورت مسئله) , ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد , و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید , ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید , انتقاد نکنید , فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد , می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید , و منتظر نتیجه ی آن شوید.